Garantia la produsul tau ZNUKY

1. Conditii generale

1.1 Toate produsele vandute de ZNUKY beneficiaza de garantie conform legislatiei  in vigoare si a politicilor comerciale ale producatorilor/distribuitorilor.

Drepturile consumatorului stipulate in legea 449/2003 nu sunt afectate in niciun fel prin garantiile oferite.

 1.2 Produsele comercializate provin de la producatori si ditribuitori internationali, acestea au certificat de garantie emis de producator sau distribuitor. ZNUKY.ro nu emite certificate de garantie.

Garantia este oferita de fiecare producator/ditribuitor in functie de durata medie de utilizare a fiecarui produs.

 1.3 Produsele care au o garantie de peste 30 zile se livreaza cu un certificat de garantie unde sunt mentionate detaliile necesare‭ ‬(durata,‭ ‬locul service-ului autorizat,‭ ‬conditii de utilizare‭ etc).

‎Pentru celelalte produse garantia se acorda pe baza facturii si/sau chitantei care face dovada achitarii produselor.

 1.4 Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie mentionata in certificat, reparatia iti este asigurata de catre service-urile autorizate ale producatorilor/distribuitorilor .

1.5 Conditiile de garantie variaza in functie de producator/distribuitor si sunt stabilite de catre acesta. Znuky.ro nu poate influenta sau schimba in niciun fel conditiile stabilite de catre producator/distribuitor. Va indrumam sa cititi si sa respectati conditiile de garantie din certificatul de garantie, acestea fiind singurele valabile.

 1.6 Toate produsele sunt noi, in ambalaje originale si perfect functionale conform datelor producatorului. Garantia se acorda produselor cu folosinta indelungata, care respecta conditiile de valabilitate a garantiei emise de producator sau distribuitor.

 1.7 Daca nu ai primit  ceritificatul de garantie, fie tiparit, fie electronic, te rugam sa ne anunti in cel mult 72 ore de la primirea produsului, prin email la contact@znuky.ro cu titlul(subiect) “Certificat garantie”.

 

 2. Pasii pentru aplicarea garantiei:

2.1  Pentru a beneficia de garantie te rugam sa ne trimiti un email la adresa contact@znuky.ro cu titlul(subiect): "Garantie produs"

2.2 Trimite produsul tau prin curier la adresa specificata in email-ul raspuns.

2.3 Noi vom prelua produsul tau, vom stabili daca a respectat termenii garantiei stipulati in certificatul de garantie aferent produsului. Daca da, acesta va fi  redirectiona catre service-ul autorizat de catre producator/ditribuitor, in caz contrar iti vom returna produsul, costul transportului fiind suportat de catre client.

 2.4 In cazul in care s-au respectat conditiile de valabilitate a garantiei si produsul este in perioada de garantie vei beneficia de reparatie gratuita.

In cazul in care nu s-au respectat conditiile de valabilitate a garantiei sau nu mai este in perioada de garantie costurile reparatiei vor fi suportate de catre tine.

 

3. Garantia persoane juridice

3.1 In cazul persoanelor juridice garantia acordata este de 3 luni la orice jucaria aflata pe site.

3.2 Garantia se poate prelungi contra cost pana la 1 an . Taxa pentru prelungirea garantiei fiind de 200 LEI per produs. Pentru utilizarea acestui serviciu se va trimite un email la adresa contact@znuky.ro cu titlul(subiect): "Prelungire garantie".

  

 

 Politica de retur


Politica de retur Znuky.ro in 3 pasi simpli

·       completezi formularul de retur

·       alegi varianta care o doresti

·       noi analizam cererea ta si iti returnam contravaloarea produsului*

*Pentru detalii complete consulta atent ghidul de mai jos. Politica noastra de retur nu incalca in niciun fel legislatia in vigoare.

 

1. Cele 14 zile drept de retragere

Cat de simplu ai cumparat, la fel de simplu poti returna. Il poti returna in 14 de zile calendaristice din momentul in care l-ai primit de la curier. Poti face returul prin completarea  formularlui de retur.

“Termenul de 14 zile se considera respectat daca produsele sunt trimise inapoi de catre consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile” (oug 34/2014, art.14, alin. 1)

Este important sa ne transmiti  in 48 h, de cand ai preluat produsul de la curier,  daca ai intampina una dintre situatiile:

·   produsul livrat nu corespunde specificatiilor de pe site

·   produsul este si a fost nefunctional de cand l-ati preluat de la curier

·   produsul a ajung intr-un ambalaj deteriorat sau este el insusi deteriorat

·   ai primit un alt produs decat cel pe care l-ai comandat

 

In cazul persoanelor juridice (acestea neavand calitate de consumator) ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul produselor.

 

2. Conditiile generale

2.1 Fiecare produs are specificat dispozitivele compatibile si modalitatile de testare a aplicatiilor inainte de achizitionarea produsului. Retururile din aceste motive nu sunt acceptate. 

2.2 Orice produs pe care doresti sa il returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care l-ai primit. Nu putem accepta produsele care prezinta urme de uzura, folosire, zgarieturi, crapaturi, ciobituri, lovituri, socuri electrice sau mecanice, incercari de reparatii; de asemenea, nu putem accepta produsele care au fost desigilate(vezi conditiile specifice fiecarei categorii de produse), care nu sunt insotite de toate piesele si accesoriile initiale si care au etichetele deteriorate(acolo unde este cazul).

2.3 Daca la comandarea produsului ai primit cadouri, trebuie returnate si acestea impreuna cu produsul.

2.4 Punctele de fideliltate aferente comenzii care se doreste a fi returnata, vor fi pierdute o data cu returul produsului.

2.5 Daca comandat mai multe produse de acelasi fel, te rugam sa fii atent ca toate sa fie sigilate pentru ca returul sa fie acceptat.


3. Conditii Specifice

3.1 Verifica conditiile specifice produsului tau.

  Pe site-ul Znuky.ro exista produse cu urmatoarele particularitati:

·    au intregul  ambalaj sigilat

·   au piesele sau accesoriile sigilate.

3.2 Produsele care vin in cutia originala sigilate se pot returna doar daca cutia originala nu a fost desigilata.

3.3 Produsele care contin piese, accesorii sau parti sigilate nu se pot returna daca acestea au fost desigilate. In acest caz cutia originala se poate deschide cu grija pentru a se vizualiza continutul. Returnarea acestor produse se face doar in cutia originala, cu toate piesele si accesoriile initiale si sigilate.

3.4 Cutia originala(sau ambalajul original) a produselor contine detalii esentiale ale acestora (precum varsta recomandata a copiilor pentru utilizarea continutului, anumite atentionari specifice produsului, certificatele care atesta autenticitatea etc), motiv pentru care este important ca produsul sa fie returnat si chiar pastrat in aceasta.

3.5 Pentru produsele achizitionate cu plata in rate fara dobanda se percepe un comision de intre 1.3%-6.5% in functie de numarul de rate alese la achizitionarea produsului.

3.6 Concluzie pentru conditiile specifice

In cazul nerespectarii cerintelor mai sus explicate, consumatorul isi va pierde dreptul de retragere.

Orice produs caruia i-a fost afectat ambalajul original si acest lucru face imposibila vazanarea produsului ca nou, conduce catre aplicarea unei taxe administrative intre 20%-60% pentru a-l readuce in starea sa initiala in care a fost livrat.

 

4. Produsele fara drept de  returnare

·         Consumabile( baterii, acumulatori etc)

·         Produse care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator (jucarii, piese ale jucariilor, vesele, tacamuri, anumite aparate electrocasnice etc)

·         alimente si/sau  produse care sunt susceptibile a se deteriora sau expira rapid

·         produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

·         inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare

·         continut digital care nu este livrat pe un suport material

Limitarile de mai sus sunt conform OUG  34/2016 art. 16.

 

 

5. Cum returnezi un produs ?

1.  Din "Contul meu" -> sectiunea Istoric comenzi-> Vizualisare comanda -> Clic pe butonul rosu cu sageata din dreptul produsul care doresti sa il returnezi. .Vei fi redirectionat catre  formularul de retur

Jucarii znuky

2.     Completezi si Selectezi ce doresti: ramburs sau voucher pe care il folosesti pentru a plasa o noua comanda


3.   Dupa aprobarea cererii, vom trimite curierul sa ridice produsul ambalat corespunzator.

 

5.1 Daca alegi voucher-ul, trebuie sa stii:

  • -         are o valabilitate de 6luni
  • -         se cumuleaza cu alte oferte si vouchere promotionale
  • -         poate fi aplicat o singura data, suma comenzii trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma de pe voucher
  • -         beneficiezi de o reducere de 5%


      5.2 Daca alegi plata ramburs a sumei platite, iar produsul a reintrat in posesia noastra si acesta indeplineste toate conditiile de retur de mai sus, iti vom returna banii in contul specificat de tine sau pe card (daca ai platit cu cardul).

     5.3 Costul transportului pentru retur va fi suporat de catre noi. Daca dupa ce a ajuns la noi produsul nu se incadreaza in conditiile generale si specifie de mai sus iti vom returna produsul, iar in acest caz costul transportului va fi suportat de catre tine, care poate varia intre 20 si 40 lei.

 

6. Concluzii

 6.1 Daca totul a decurs in conditii optime, ne-ai returnat un produs dintr-un motiv sau altul (nu te intrebam motivul), iar noi il putem revinde ca nou, iti vom returna contravaloarea acestuia in maxim 14 zile.

6.2 Daca produsele returnate nu indeplinesc conditiile specifice si generale de mai sus, iar produsul trimis de tine nu poate fi revandut de noi ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza returul. Produsul va fi reexpediat catre /client, care va suporta si taxa de transport care poate varia intre 20 lei si 40 lei.

 


Ultima actualizare: 19.11.2018