ZNUKY: Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

De ce ZNUKY?

Fie ca esti parinte care doreste dezvoltarea copilului sau, fie esti adult care doreste propria dezvoltare in concordanta cu era digitala, era in care traim vei gasi la noi cele mai noi jucarii smart, high tech, moderne si educative.
Jucariile si jocurile de pe Znuky sunt atent selectionate astfel incat acestea sa fie de un real folos utilizatorilor sai. 

Fiecare jucarie dezvolta cel putin o abilitatea(soft-skills), mentala sau fizica. De exemplu: creativitatea, spiritul practic, sociabilitatea, indemnarea, atentia, logica, gandirea structurata, apritudini numerice, financiare etc. 

Aici regasesti un articol despre "Ce abilitati ai nevoie in functie de job"

 

De ce sa ma inregistrez?

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

·   poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;

·   poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;

·   ai posibilitatea sa acorzi review-uri produselor si sa faci comentarii cu privire la cele preferate;

·   poti primi informatii personalizate in functie de listele tale de produse si de cumparaturi de pe www.znuky.ro;

·   esti invitat la evenimentele off-line organizate de noi

 

Cum ma inregistrez?

In bara de meniu din partea de sus a site-ului nostru pe butonul „Creaza cont” si completezi campurile cu numele, prenumele, adresa ta de e-mail si alege-ti o parola pentru noul cont. Apoi apesi butonul „Inregistrare” si in scurt timp vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail pe care ai utilizat-o la inregistrare. 

 

Ce se intampla cu datele mele personale?

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

 

Cum comand?

Prin intermediul magazinului poti comanda online, cu plata ramburs sau prin card, produsele pe care le doresti, fara a te mai deplasa. Astfel economisesti timp si bani. Fiecare produs pe care doresti sa-l cumperi trebuie sa fie adaugat in cosul tau de cumparaturi. In dreptul fiecarui produs exista un buton „Adauga in cos” care iti va adauga produsul selectat direct in cosul tau de cumparaturi. Vezi pagina Cum comand? pentru instructiuni pas cu pas.

Cosul tau de cumparaturi actualizat permanent va aparea mereu in bara de meniu. Acolo poti:

·   modifica cantitatea fiecarui produs comandat;

·   vizualiza costul produselor alese;

·   scoate un produs din cos (apasand pe butonul rosu "X" ).

In clipa in care doresti sa finalizezi comanda, apasa butonul „Vezi detalii cos”. Acest pas te va duce intr-o fereastra in care vei completa datele personale, adresa de livrare, vei alege modalitatea de plata si de expediere a produselor. Dupa completarea tuturor acestor informatii sau poti folosi unul dintre conturile de Facebook sau Google plus, vei primi un e-mail de confirmare a comenzii. Odata completate, aceste date vor ramane inregistrate in contul tau si nu va mai fi necesar sa le introduci din nou in cazul unei noi comenzi, decat daca doresti sa le schimbi (exemplu: o alta adresa de livrare).

 

Pot comanda si prin telefon?

Da, se poate. Numarul de telefon la care ne poti contacta este afisat in partea de jos a paginii la sectiunea Detalii de contact, de luni pana vineri, intre 09-17.

 

Cum se procedeaza cu comenzile?

Comenzile sunt preluate si procesate in cel mai scurt timp posibil, fara a se depasi o zi lucratoare de la primirea comenzii in cazul unora dintre produse sau o perioada superioara de timp in cazul altora – de exemplu in cazul produselor diferite. Pentru evitarea oricarui dubiu produsele sunt procesate in 1-2 zile lucratoare, iar in cazul perioadelor aglomerate - cum ar fi sarbatorile- acest timp se poate prelungi pan ala 5 zile.

Acestea sunt onorate in ordinea intrarii, in limita stocului disponibil. Desi disponibilitatea fiecarui produs este verificata si actualizata zilnic, poate exista o eroare sau un delay(perioada de timp) pana cand se actualizeaza stocul in care se poate comanda un produs care nu se mai afla in stoc. In acest caz, in momentul preluarii comenzii, vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a confirma anularea sau livrarea partiala a comenzii. In situatii speciale (perioade de varf, vacante etc.) pot aparea intarzieri in operatiunile de prelucrare si livrare a comenzilor. Comenzile nu sunt procesate in weekenduri si in perioada sarbatorilor legale.

 

Care este valoarea minima pentru care pot comanda?

Nu exista o valoare minima a comenzii, in schimb magazinul nostru isi rezerva dreptul de a refuza comenzile ale caror informatii sunt incomplete.

 

Cum aflu informatii despre un anumit produs?

Znuky.ro ofera in pagina fiecarui produs toate informatiile relevante, dar si necesare a fi stiute de cumparator. Exista manuale de utilizare la fiecare produs, cat si dispozitivele cu care este compatibil acolo unde este cazul.

Fiecare produs are imagini si video-uri astfel incat sa poata reflecta cat mai mult realitatea. 

Uneori culorile sau imaginile pot fi putin diferite de produsul din realitate, insa nu cu foarte mari diferente.
Daca aveti nelamuriri la un produs inainte de a-l achizitiona, va stam la dispozitie pentru intrebari suplimentare: prin email, telefon sau formulare de contact.

 

 

Daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe nostru sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent stabilit de legea in vigoare pentru produse si servicii) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

 

Cum platesc si cum se face livrarea?

Pentru produsele achizitionate pe www.znuky.ro ai la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:

 

·   plata in numerar/ramburs, la livrarea/ridicarea coletului.

·   plata online prin card bancar sau cont PayPal, indiferent de modalitatea de livrare aleasa;

·   pentru comenzile din strainatate, plata se poate efectua doar online prin card sau cont PayPal, numai dupa ce totalul (produse + transport) a fost confirmat prin e-mail de catre client.

 

Metode de livrare 

 

Livrarea prin curierat rapid

Coletul va merge la adresa mentionata in comanda si va fi inmanat personal destinatarului de catre curier.

Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

Produsele cu livrare din stocul furnizorilor cu care colaboram se expediaza intr-un interval mai mare, afisat corespunzator la fiecare produs. In cazul in care acesta sa va modifica intre timp vei fi contactat telefonic de catre unul dintre consultantii nostri pentru a stabili daca pastrezi comanza in noile conditii.

De asemenea, in urma finalizarii comenzii se va trimite un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail indicata.

 

Care sunt taxele de livrare?

0(zero) Znuky.ro ofera gratuit transportul cumparatorilor sai.

 

Ultima actualizare: 21.03.2017 

 

Ti-au fost de folos informatiile de mai sus? Lasa-ne un feedback

Sus