ZNUKY: Livrare comanda

Livrare comanda

1. Conditii generale

1.1 Toate produsele de pe site-ul nostru beneficiaza de transport gratuit in cele 2500 de localitati din zona 0 de ale DPD Romania, conditia fiind aceea de a introduce adresa de livrare corecta.

In cazul in care se greseste adresa de catre client, acesta va suporta contravaloare de 10 lei pentru redirectionarea comenzii.

In cazul in care localitatea ta nu face parte din aria de acoperire din zona 0 a DPD Romania, costul transportului este suportat de cate tine. Acesta variaza in functie de localitate, dar nu mai mult de 50 RON/expeditie.

Consulta lista cu localitati aici: dpd-localitati-zona0

1.2 Statusul comenzii poate fi urmarit in contul tau de client.

1.3 In cazul in care primesti colet, iar acesta prezinta nereguli privind integritatea sau continutul te rugam sa faci aceste mentiuni in momentul livrarii fie pe AWB, fie intocmesti un proces verbal de costatare si atunci poti refuza primirea si plata coletului. Reclamatiile ulterioare privind aceste aspecte sunt nule.

 

2. Livrarea comenzii

Livrarea standard a Site-ului Znuky.ro este prin curier rapid.

2.1 Orice comanda plasata de luni pana vineri pana in ora 14 va pleca spre tine in aceeasi zi*.

Comenzile plasate dupa ora 14 vor pleca a doua zi*.

2.2 Comenzile plasate  in ziua de Vineri a spatamanii pana la ora 14 vor ajunge in urmatoarea zi lucratoare( cel mai probabil Luni, exceptie facand sarbatorile legale)

2.3 Comenzile plasate in zilele de Sambata si Duminica for pleca spre tine in urmatoarea zi lucratoare.

2.4 Nu se expediaza comenzi in zilele nelucratoare si/sau sarbatori legale.

2.5 Timpul de livrare este conform cu cel mentionat la fiecare produs*.

2.6 Este necesar ca la primirea coletului/coletelor, persoana care preia coletul/coletele, sa verifice integritatea fizica a acestuia/acestora in prezenta curierului, iar daca coletul/coletele prezinta urme de deteriorare se va cere intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

*Acest termen nu este contractual, iar in timpul perioadelor aglomerate (sarbatori, schimbare an fiscal etc) sau din cauza schimabrilor furnizorilor acest termen poate suferi modificari.
 

 

3. Transport comenzii

3.1 INTERN

Pentru livrarea comenzii tale folosim ca metoda curier rapid. Ca si companie de curierat fiind DPD Romania.

 

3.2 EXTERN

Doar unele produse pot fi livrate in afara teritorului Romaniei. Te rugam sa ne contactezi inainte de a efectua vreo plata a comenzii.

 

4. Modificarea sau anularea comenzii

    Modificarea adresei de livrare/facturare

 

4.1 Daca doresti sa adaugi/sa elimini un produs/adresa de livrare/facturare sau doresti anularea comenzii este important sa ne contactezi telefoic sau prin email in maxim o ora de la plasarea comenzii.

4.2 Daca s-a procesat si livrat deja comanda, stai linistit/a , contacteaza-ne pentru a vedea ce putem face.

4.3 Daca s-a folosit ca si metoda de plata cardul online si ai optat pentru anularea comenzii in maxim o ora de la plasarea acesteia, banii se vor debloca.

4.4 Orice modificare care influenteaza suma comenzii, va modifica direct si punctele de fidelitate, adaptandu-se conform metodei de acordare a acestora, disponibila in pagina Puncte de fidelitate 

Este in regula sa te razgandesti.

 

 

La receptionarea coletului a carui valoare a fost achitata prin card online sau in rate, este obligatoriu:

  • Pentru persoane fizice sa prezinte actul de identitate
  • Pentru persoane juridice sa prezinte actul de identitate si imputernicirea din partea firmei

 

Ultima actualizare: 16.10.2017

Ti-au fost de folos informatiile de mai sus? Lasa-ne un feedback 

Sus